maandag 27 mei 2013

Welkom op mijn Blog

Hi & welkom!


Binnenkort ga ik een fantastische roadtrip maken van New York naar Miami. Aangezien ik deze vakantie van A tot Z helemaal zelf plan, valt er heel veel uit te zoeken.
 
Tijdens deze zoektocht naar de ultieme vakantie kom ik vaak leuke dingen tegen zoals tips, informatie, aparte restaurants en bijzondere plekjes. Mijn bevindingen van deze dingen die ik tegenkom tijdens mijn zoektocht zal ik hier plaatsen. Misschien heb jij er ook iets aan!

Let wel op; ik plaats hier dingen die mij leuk lijken, die op mijn lijstje komen te staan voor de komende vakantie. Ik ben er dus zelf nog niet geweest. Het is puur voor informatie en dus geen garantie voor succes ;)

Maar zodra ik er ben geweest, of misschien wel tijdens mijn bezoek, houd ik je op de hoogte zodat ook jij misschien iets hebt aan deze tips!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten